fredag den 13. maj 2011

Link 5

Jeg har været meget, meget dygtig denne uge og hæklet en hel del (i forhold til at det er mig, altså). Faktisk er jeg nået hele 5% længere på tæppet! Hvis jeg fortsætter i samme tempo, kan tæppet måske "allerede" blive færdigt til september!
P.S. Om 2 dage få I mine hemmelige projekter at se. Spændende, ikke?

I've been very, very good this week and crocheted quite a few squares (considering it being me, you know). Actually, the blanket grew with 5% of the total size! If I continue at this speed, the blanket might finish as "soon" as September!
P.S. In just 2 days I'll show you my secret projects. Exciting, right?

3 kommentarer:

  1. Det bliver rigtig flot, og nu kan jeg også se hvor det bærer hen, uden at skulle tilbage til dit tidligere billede af meningen med det færdige resultat :)

    SvarSlet
  2. Pernille har ret, nu kan jeg også se tegningen i det - jeg venter spændt ;O)
    God weekend

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails