fredag den 26. august 2011

2 bundter / 2 skeins

Jeg har næsten strikket 2 bundter garn af min bluse. Dvs. ca. halvvejs. Den bliver stadig bare lækker!
Opskriften er totalt gennemarbejdet, og f.eks. strikkes kiler ind foran, for at pasformen bliver bedre. Desuden bliver den taljeret, og dermed flot kropsnær, selv om jeg nok må indrømme, at jeg laver den en anelse mindre kropsnær......
Nu skal der bare strikkes igennem på flyveturen hjem!

I've used almost 2 skeins of yarn for my sweater. Approximately halfways. It's still just great!
The pattern is extremely well written. For instance, there are some bust-darts in front, to make it fit better. It's also fitted around the waist, although I must admit mine will become less fitted...
Now I just need to knit a lot on the flight home!

5 kommentarer:

  1. Den ser fin ud!!
    Rigtig god hjemtur ;O)

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig lovende ud. Spændende at se den færdig.

    SvarSlet
  3. Foreløbig er den jo bare glatstrik. Jeg glæder mig, til kraven kommer på.

    SvarSlet
  4. what a beautiful, joyful color! have fun knitting!

    SvarSlet
  5. Thank you - I love this color!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails