torsdag den 15. september 2011

Blå torsdag / Blue Thursday

Dagens farve er blå. Blå som himlen og havet. Blå som væggen i min entre, og blå som den lille piges kjole på maleriet derude. Den store pige er (vistnok) min mormor, og jeg er vældig glad for det lille arvestykke!

Today the color is blue. Blue like the sky and the ocean. Blue like the wall in my hallway and blue like the little girls dress on the painting. The big girl is my grandmother (I think it's the big girl) and I'm very happy to have this little heirloom painting on my wall!

Blå som sommerfuglen på væggen i badeværelset.

Blue like the butterfly on the bathroom wall.

Blå som gamle kongresprogrammer.

Blue like old congress procedings.

Blå som - endnu - en forbavset undulat. Måske knap så bange som den grønne, eftersom den har boet hos mig noget længere og mirakuløst nok ikke er blevet spist endnu......

Blue like - once again - a surprised budgerigar. Maybe not as frightened as the green one, since this bird has been living with me longer and by some kind of miracle still hasn't been eaten......

Blå som den smukke skål med Jelly Belly Beans.


Blue like the pretty little bowl of Jelly Belly Beans.

2 kommentarer:

  1. Dejlige dejlige blå stykker - især maleriet!

    SvarSlet
  2. Jeg er meget, meget glad for det maleri. Jeg har ikke vildt mange arvestykker!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails