søndag den 18. september 2011

Orange søndag / Orange Sunday

I dag gælder det orange. En dejlig farve, der lyser op og giver godt humør. (Som I måske kan høre, kan jeg godt lide orange!) Jeg har da ejet orange tøj gennem tiden og synes stadig, brændt orange styrer for vildt.....
Orange i hjemmet krævede alligevel lidt, men jeg fandt det da!
Først mine måleskeer fra Ikea. Hvem ville ikke vælge orange til sådan nogle?

Today we're talking orange. A lovely color that lightens up and brings happy thoughts. (Well - you've already guessed it's one of my favorites, right?) I have had some orange clothes over the years, and I still looooooove burned orange.......
Orange things at home did make me think, though. But I found it!
First my measuring-"spoons" from Ikea. Who wouldn't pick orange for these?
Mit sengetøj er sandelig også orange lige nu!

My bedlinnen is orange right now too!

Orange, hæklede gulerødder. Dejlig fødselsdagsgave fra veninde sidste år, sammen med andre sunde, hæklede grøntsager, hæklet af hendes søster.

Orange, crocheted carrots. Great birthday-present last year from a friend. Made by her sister and included in a pack of other healthy, crocheted vegetables.

Fin, orange skål fra Tyrkiet. Der er et lille hak i glasuren på kanten, men det afholder mig sandelig ikke fra at bruge den! (Jeg har også røde skåle i nogenlunde samme mønster. Meget, meget smukke skåle!)

Pretty, orange bowl from Turkey. It has a small injury in the black, but that won't stop me from using it! (I also have some red bowls in a similar pattern. Very, very pretty!)

Sidst, men ikke mindst - dagens fødselsdagsdreng! Mindste-nevøen med det orange hår fylder 6 år i dag. Stor, stor dag! Her er han som stor skoledreng, og det er ikke løgn - han vokser 10 cm, når han får tasken på!
Okay, han er jo ikke her i mit hjem, men han er i mit hjerte. Tæller det ikke også?

Last, but not least - todays birthday boy! My youngest nephew with the orange hair turns 6 today. Very big day! Here he is a big school-boy, and I'm not kidding - he grows 4 inches everytime he puts on the bag!

Okay. He is not here in my home, but he is in my heart. That counts as well, doesn't it?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails