torsdag den 3. maj 2012

Imorgen

Hermed starten på min sommerbluse. Egentlig hedder den jo Imogen, men det ligger bare så tæt op ad Imorgen, at det altså bliver det officielle navn.....
Jeg kan godt lide diagrammer, men min printer fik det galt i halsen, så lige nu strikker jeg efter tekst. Det går nu også meget fint, selv om jeg blev lidt overrasket over, at der ikke er en eneste snoning i det fine mønster!
Garnet er virkelig, virkelig dejligt. Sådan lidt fast i det, men på en blød måde (det forstår I godt, ikke?) Jeg er da glad for, at jeg lige har fået scoret mig lidt af det i første omgang. Kunne vist godt blive forfalden til mere i det garn, selv om jeg stadig mangler at se det efter vask.....

This is the beginning of my summer blouse. It's called Imogen, but that is SO close to the Danish "Imorgen" (Tomorrow), and Imorgen it is......
I like charts, but my printer doesn't agree. Actually it choked in the chart, so right now I'm knitting lace pattern from text. Works well, although I was surprised to find that this pattern has not one single cable!
The yarn is really wonderful. A bit firm, but also soft. (Of course you understand this, right?) I'm really glad I bought a some more of this. Would love to knit more from it, although I have no idea yet how it is after a wash.

3 kommentarer:

  1. Haha - første gang jeg så mønstret lste jeg det som "imoRgen" så dit navnevalg er lige i øjet. Jeg er spændt på at se din færdige bluse :)

    SvarSlet
  2. Den bliver da flot i det garn uanset hvad den så hedder. Glæder mig til at se den, når den bliver færdig.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Jeg glæder mig også! Der skal virkelig strikkes i ferien.....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails