fredag den 31. januar 2014

Inle Lake

Hermed et lille indlæg. Desværre uden billeder - internetforbindelsen er alt, alt for langsom....
Så I må forestille jer flyveturen med er lokalt selskab, en ret lang bustur med udsigt til smukke bjerge, og den mest fantastiske sejltur over en kæmpe sø, mens solen gik ned bag bjergene!
Jeg er nu på et hotel på en flydende ø i Lake Inle. Fiskene spjætter rundt i vandet under mit lille hus, der er bølgeskvulp og meget dejligt.
Der er et par strømper færdige! Bløde, varme og skønne glæder mig til at vise dem frem!

Here is a tiny post. Unfortunately without photos, since the wi-fi is sooooooo slow....
So you have to imagine taking a very local plane, riding in a bus for a long time while watching the beautiful mountains and then experience the most amazing boat-tour in a giant lake, while the sun sets over the mountains.
Right now I'm at a hotel on a floating island in Lake Inle. The fish are jumping sometimes underneath my room, I can hear the waves and it is so nice.
I finished a pair of socks! Soft, warm and wonderful. Looking forward to showing them to you.


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det fantastisk - nyd det i fulde drag!

    SvarSlet
  2. Ih hvor herligt. Glaeder mig til en bedre internetforbindelse for du gemmer da billeder til os ikk?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har taget næsten 200 billeder det sidste døgn..... Men jeg skal nok udvælge nogle!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails