søndag den 27. juli 2014

Færdig! / Done!

Billeder som det her er ikke kønne at kigge på. Men sådan må det være lige nu. Sjalet er færdigt, vasket og ligger til udspænding.
Det får lov at ligge til i aften, gør det, og så er jeg SÅ spænde på at tage nålene ud!
Det er spændt ret hårdt ud. Så hårdt, jeg turde. (Men ikke helt lige, kan jeg se!) Det trækker sig sikkert lidt sammen, når det får lov at "slappe af" igen, men mon ikke der stadig vil være mere huller end garn? (Til den tid ser det nok også mere lige ud.)

Photos like this are not pretty to look at. But this is how it is right now. The shawl is finished, washed and is blocking.
It will be blocking until tonight, when I will be SO excited to take out the needles!
It's blocked quite hard. As hard as I dared. (But not quite straight, I can see!) It will be a bit smaller when I take the needles out and it can "relax" again, but I do think there will still be more holes than yarn at that point? (It will probably look straighter as well.)

6 kommentarer:

  1. Det bliver da spændende -også at se det i brug sammen med kjolen

    SvarSlet
  2. Hvor er det spændende. Jeg er overbevist om, at det bliver mere end smukt.

    SvarSlet
  3. Fantastisk, og jeg har jo fulgt det lige fra starten i Estland! Karen.

    SvarSlet
  4. Åh, det bliver bare så smukt!

    SvarSlet
  5. Tak skal I have. Det er også bare så fint efter at knappenålene er taget ud, og jeg glæder mig til at vise jer det!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails