søndag den 27. marts 2016

Glædelig påske! / Happy Easter!

Udenfor skinner solen, kirkeklokkerne bimler, og det kan vist kun blive en dejlig søndag.
Jeg gad virkelig godt have haft lidt mere påskeferie, men må glæde mig over, at jeg har dagen i dag inden jeg skal på arbejde i aften. Glædelig påske!

Outside, the sun is shining, the church bells are chiming and everything promises a lovely Sunday.
I would really like to have a bit more Easter vacation, but I guess I'll be happy to have this day at home before working tonight. Happy Easter!

4 kommentarer:

  1. Skønt billede. Jeg håber, du nød din halve fridagssøndag.

    SvarSlet
  2. Happy Easter, Christine :) Your sweater is beautiful xoxoxoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I'm looking forward to seeing Morgana very soon!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails