søndag den 15. oktober 2017

Hej så længe / So long

Nu ER det ferie, og i dag spenderer jeg herhjemme. Alene. Hold op, jeg har længtes efter sådan en dag! I dag skal jeg absolut ikke gøre andet end det jeg lige føler for. (Hvilket inkluderer vasketøj, opvask, strygning og støvsugning!)
Jeg har smidt arbejdstøjet, som I kan se! (Min kollega var sød at smide det til vask. De bliver STJERNEtossede på operationsgangen hvis man lader det ligge og flyde på den måde!)
Ser frem til en uge med besøg af hende på 3 år og forberedelse til på fredag, hvor jeg skal til HONG KONG! Er begyndt at lede efter garnbutikker.... For jeg er altså nødt til at have noget af det lækre, kinesiske cashmere med hjem!

So now it really IS vacation, and I'm spending today at home. Alone. I really longed for a day like this! Today, I'll be doing absolutely only what I feel for. (Which includes laundry, doing the dishes, ironing and vacuumcleaning!)
I dropped my work clothes, as you can see! (My colleague was really nice, putting it for laundry. They are FURIOUS at the operation theatre department if you leave you dirty clothes like that!)
I'm looking forward to a week with the 3 year old visiting, and preparations for Friday, when I'll be going to HONG KONG! I've started looking for yarn shops.... I do need to bring home some of the wonderful, Chinese cashmere!

4 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie. Glæder mig til at se hvad du finer af garn i Hong Kong:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Nu har jeg fundet nogle butikker, ihvertfald, og så må jeg se, om ikke jeg kan få en halv dag til at kigge. Når jeg besøger familie, plejer de ikke just at juble når jeg vil kigge garn........

      Slet
  2. Du ligger ikke på den lade side, - husk nu at få slappet af, inden du igen skal på farten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. Jeg gemte strygningen til i dag.
      Jeg er virkelig dårlig til bare at lave helt ingenting, men det er ihvertfald skønt at være hjemme - endda flere dage i træk!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails