tirsdag den 31. oktober 2017

Statuer / Statues

På vej ned fra "10.000 Buddhas" var der nogle helt utroligt sjove statuer. I har selvfølgelig allerede mødt selfie-manden....

Going down from "10,000 Buddhas", we saw some really fun statues. Of course already you met the selfie-guy......
Ham her får mig til at overveje, om jeg alligevel skulle begynde at plukke mine øjenbryn?

This guy makes me wonder whether I should start plucking my eyebrows?
Denne arme mand havde 4 småbørn kravlende på sig. Jeg kan stadig ikke finde ud af, om han smiler, fordi han er glad, om han er rigtig nervøs, eller om han måske skal til at græde.... (Kun en tåbe frygter ikke småbørn!)

This poor guy had 4 toddlers crawling on him. I still don't feel sure whether he is smiling out of sheer happiness, if he is really nervous, or if he is about to start crying..... (Never underestimate little children!)
Ham her havde da helt tabt fatningen!

This guy really looks like he lost it!
Denne her fyr skulle gå til lægen og få tjekket skjoldbruskkirtlen. Med SÅ udstående øjne og hvad der ser ud til at være ret meget temperament burde det nok være en god idé! (Han kunne også vente et par uger og nå at tabe sig lidt?)

This guy should contact his doctor and get his thyroid checked. Having eyes popping eyes like this and having what seems to be a lot of temper, it might be a good idea! (He might also wait a few weeks and loose some weight first?)
Og ham her? Hans manglende mimik i ansigtet får mig til at tænke depression eller muskelsygdom.
Ih, hvor kan man have det sjovt med at stille diagnoser! (Hvad tænker I andre på når I møder nye mennesker?)

And this guy? His lack of facial mimic makes me think depression or some kind of muscle disease.
Oh, how much fun you can get from diagnosing people! (What do you guys think about when meeting new people?)

2 kommentarer:

  1. De er da skønne. Jeg stiller ikke diagnoser, - måske tænker jeg mere på, hvor svært det har været at lave dem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man også spekulere over! Det har været noget af et arbejde...

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails