søndag den 19. november 2017

25

Glimmerstrømperne er blevet færdige. I utroligt god tid! Fødselsdagen er først d. 10. december, så jeg er nærmest i chok over at være SÅ tidligt ud..... Det er bare overhovedet ikke noget jeg er vant til!
De er lavet i Opal garn, i flot lilla og grøn (ja - jeg er også blevet mere positiv i forhold til lilla! Hvad SKER der?) til min niece som fylder 21.
De vejer 70 gram, er strikket på pind 2,5 og jeg tror hun bliver glad for dem. Nu mangler jeg bare dem til mig selv, og så er jeg i mål med mine strømper i år!

The glitter-socks are done. Incredibly early! The birthday is not until December 10th, so I'm almost chocked being THIS early with socks...... I'm not at all used to being this early!
They are made with Opal yarn, in pretty purple and green (yes - I've also become more positive regarding purple! What is HAPPENING?) for my niece who turns 21.
They weigh 70 grams, I used size 2.5 mm needles, and I think she will love them. Now I just need to make the socks for myself, and then I've reached my sock-goal this year!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte sokker! Glimmer er altså godt!
    Det er også skønt at være i god tid - som dig er jeg også en af dem, der ofte bliver færdig i sidste øjeblik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glimmer er fantastisk! Og man skal ikke underkende al den energi man får i sidste øjeblik....

      Slet
  2. Tadaaa, - så flot! Og hvor er du flittig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg synes overhovedet ikke jeg får strikket alt det jeg gerne ville....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails