torsdag den 23. november 2017

Næsten 2 ærmer / Almost 2 sleeves

Mens jeg laver så meget andet, har jeg også fået strikket et ærme mere til min nevøs sweater. OG startet på kroppen.
Altså - jeg har lavet ribkanten til kroppen, og det er da en god start.
Der er temmelig lang vej igen, dels kroppens uendelige glatstrik, dels bærestykket med utroligt meget mønster, for ikke at nævne den hårde konkurrence min temmelig høje, temmeligt voksne nevø er oppe imod: Alle de nuttede, frysende babyer i familien.
(Men jeg VIL have den færdig i år, så det skal den nok blive!)

While I do so many other things, I also managed to knit another sleeve for my nephews sweater. AND started the body.
Well - I did the ribbing for the body, and that is a great start.
I have quite a long way to go, first, there is the never-ending stockinette stitch of the body, then the yoke with an enormous amount of pattern, not to mention the competition my quite tall, very adult nephew is up against: All the cute, cold babies in the family.
(But I DO want it finished this year, so I'm sure it will be done!)

1 kommentar:

  1. Du er da allerede langt, synes jeg. Og med din iver, skal den nok blive færdig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails