lørdag den 4. november 2017

Når man føler sig hjemme / Feeling at home

Ferien er sandelig forbi, og den sidste uge er virkelig blevet brugt på arbejde! Jeg synes efterhånden, jeg er flyttet ordentligt ind på mit kontor, og den lille højtaler jeg købte i Hong Kong forøger hyggefaktoren betragteligt, når jeg sidder og skal arbejde. Det behøver jo ikke være høj musik.....
I dag skal jeg også arbejde, så hele døgnet skal tilbringes i Lund. Jeg plejer at gå ned i byen og købe aftensmad, og i dag skal det være libanesisk. Der er nemlig nogen som har anbefalet lige den restaurant, og det skal da prøves! Jeg tænker, det opvejer at det er så superkedeligt at sidde på patienthotellet.......

My vacation really ended, and this past week has been used for work! I do think I have really moved into my office and it starts feeling very cozy. I bought a little loudspeaker when in Hong Kong, and that increases the coziness-factor a lot, when I'm sitting there working! The music doesn't need to be loud.....
Today, I'll also work, and I'll spend 24 hours in Lund. I usually walk down to the city to buy dinner, and today, I'll be trying Lebanese. Someone recommended this very restaurant, and I do want to try it out! I hope it will outweigh that it is so extremely boring sitting at the patient's hotel.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails