søndag den 26. november 2017

Weekend

Den sidste uge har været relativt fredelig. Lidt forvirret, men med tid til at sove mere end 6 timer de fleste nætter, så det er jo meget godt!
I går var jeg ude at se nyt hus, som hende her og hendes søster er flyttet ind i. Med forældre, altså.
Det er ikke nemt at blive storesøster, flytte og skifte børnehave i løbet af halvanden måned, men hun tager det godt nok i stiv arm. Og tiggede sig til et alene-besøg hjemme hos mig. Inden hun fortalte mig, at når hun bliver 4 år bliver hun så stor, at jeg må bruge ALT mit garn for at strikke noget til hende!

This past week has been kind of peaceful. A bit confusing, but leaving time to sleep more than 6 hours most nights, which has been really good!
Yesterday, I went to see a new house. The house this girl, her sister and her parents moved into.
It isn't easy becoming a big sister, moving and switching kindergarten all in 1.5 months, but she really is managing quite well. And then she convinced me that she needs to visit me alone again. Before she told me that when she turns 4 years, she will be so big that I have to use ALL my yarn for knitting her something!
Lillesøster sov ca. 15 min i vuggen. Så savnede hun et menneske. Hun smilede stort til mig, så jeg smeltede.
Men senere var hun bestemt ikke tilfreds med at være hos mig, så hendes forældre mente helt sikkert jeg skulle på efteruddannelse, så jeg kunne lære at tage mig af babyer........
I dag skal jeg en tur forbi julemarked, tænker jeg. Det er SÅ fint og hyggeligt! Kan jo være vi ses.

Little sister slept for like 15 minutes in her crib. Then she felt very alone. She gave me such big smiles that my heart melted.
Later on, she wasn't too happy with me holding her, and her parents agreed that I need some more education to learn how to handle babies......
Today, I'll be visiting the Christmas market, I think. It is SO nice! Maybe we'll meet?

1 kommentar:

  1. Nåårh, et par dejlige piger. Hold da op, hele dit lager, - det bliver noget af et strikkeprojekt ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails