fredag den 24. november 2017

Strømper til MIG! / Socks for ME!

Jeg er startet på mine strømper. Hold nu op, de bliver fine! De er også pænt indviklede, og jeg skal kigge ret meget på mønsteret.
De forskellige farver er ikke sådan enormt tydelige at adskille når man lige starter på en ny farve, men på billedet her kan man godt se dig. Jeg er ret tæt på hælen, og jeg synes de bliver så fine.
Glæder mig til at de bliver færdige!

I started my socks. Oh wow, they are so pretty! They are also quite complicated, and I do have to look at the pattern quite a lot.
The different colors are not very clearly distinguished when starting a new color, but they are visible on this photo. I'm very close to the heel now, and I do think they are becoming so pretty.
I'm looking forward to having these done!

4 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails