torsdag den 30. november 2017

Nye øreringe / New earrings

Jeg fik svenske "kanelbullar" fra mit team på arbejde for et par måneder siden. SÅ fine! Jeg har brugt dem meget, men så i fredags tabte jeg den ene. Et eller andet sted i Göteborg, og jeg opdagede det først i toget!
Det er surt med kun en ørering, og de betyder noget særligt for mig, så jeg fandt faktisk den hjemmeside hvor de er købt og købte mig et par til.

I had Swedish cinnamon buns, "kanelbullar" from my team at work a few months back. SO pretty! I used them a lot, but then on Friday, I lost one. Somewhere in Gothenburg, and I only found out when I was on the train!
It really sucks having just one earring, and they are very special to me, so I actually found the webpage where they were bought, and bought an extra pair for me.
Der var jo VILDT mange fine smykker, og gratis levering når man købte for et vist beløb, så jeg købte lige lidt flere.
De her med lakridskonfekt kunne jeg overhovedet ikke stå for!

There were a LOT of fun and pretty earrings, and free postage when you spend a certain amount, so I bought a few more.
These Bassett Liquorice allsorts were just too cute!
Og dem her? Jamen altså. Hvem vil ikke gerne have chokolade i ørene?
Det er spændende, om nogle af patienterne lægger mærke til dem i dag.....

And these? Oh wow! Who couldn't need chocolate-decorated ears?
I hope some of the patients will notice them today......

2 kommentarer:

  1. De er da skønne, - og herligt at du spreder lidt godt humør med dem på arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker mine øreringe, og der er en del som kigger grundigt på mine ører om morgenen.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails