tirsdag den 26. december 2017

Gaver / Gifts

I skal lige se gaver. Der var bøger! Gode bøger. Glæder mig meget til at læse den om kronprinsen!

You are going to see gifts. There were books! Great books. Can't wait to read the one about the Crown Prince!
Jeg fik også et Asterix-krus, og iøvrigt et fint portræt af ældste nevø med familie som skal op at hænge.

I also got an Asterix-mug, and by the way a beautiful portrait of my oldest nephew with family, which I'm going to hang on the wall.
Der var garn! Skal finde ud af, hvad jeg skal strikke....

I got yarn! I need to find out what to knit.......
Der var også en hel del Mozart! Både klaver og fløjte - iøvrigt er den med fløjte min nieces første cd.

I also got a lot of Mozart! Piano and flute - by the way, the flute cd is my niece's first cd. 
Og så var der gør-det-selv-garnet. Det er så smukt! Jeg bliver NØDT til at lære at spinde!

And then there was the do-it-yourself-yarn. So pretty! I HAVE to learn how to spin!
Der kom også et billede af den mindste lille nye i sin julekjole som jeg strikkede for nogle måneder siden. På pind 2,5. Men det var tydeligvis besværet værd! Den passer jo perfekt.....

I also got a picture of the tiniest new-comer in her Christmas dress, which I knit a few months back. Using 2.5 mm needles. Obviously, it was worth the trouble! It fits perfectly......

9 kommentarer:

  1. Du kan glæde dig til bogen, under bjælken. Den er god. Jeg har desværre fået et negativt syn på dronning Margrethe. Dejlige gaver du har fået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det lyder faktisk rigtig spændende! Så glæder jeg mig endnu mere.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du have - ja, jeg er overordentligt tilfreds!

      Slet
  3. fine gaver du har fået. Glædelig Jul

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige gaver. Må man spørge hvor det håndfarvede garn er fra? Smukke smukke farver!
    Kh Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, det der ER spundet er Malabrigo, Dos Tierras. De er købt i "Knitty City" i New York. Fibrene er købt hos yarn.com og hedder frabjous fibers. Det er SÅ fint!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails