mandag den 11. december 2017

Propper og jul / Corks and Christmas

Hvis du godt kan lide champagne og jul, så er dagens opskrift simpelthen en gave!
Gem propperne, og brug dem til denne fine, lille strikkede julekrybbe!
Godt nok KAN jeg ikke huske at have læst om en snemand i stalden, men pyt nu med det. (Det minder mig om "Love, actually", med pigen der skulle være anden-hummer i krybbespillet!)
Hvis du ikke kan nå det, så må det være verdens bedste undskyldning for at drikke champagne næste år.

If you like champagne and Christmas, then today's pattern is a gift!
Save the corks, and use them for this pretty, little knitted nativity set!
To be honest, I CAN'T remember ever reading about a snowman in the stable, but never mind. (It reminds me of "Love, actually", with the girl who was going to be second lobster in the nativity play!)
If you can't make it, this must be the world's best excuse to drink champagne all next year.

6 kommentarer:

  1. Det er måske et får der har klædt sig ud som snemand ELLER. Det kan være at champagnedrikningen kan transformere en snemand om til et får. Det var måske et forsøg værd ☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, jeg tænkte også på et får i udklædning! Men jeg tror nu, den julekrybbe er relativt frit fortolket.

      Slet
  2. Måske er jeg ved at blive gammel. Men jeg husker ikke at julemanden var tilstede på den tid

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var han vist ikke. Jeg tror faktisk heller ikke, de havde så store varme huer på!

      Slet
  3. Wow, hvor er de søde. Ærgerligt, at jeg ikke bryder mig om champagne, men man kunne jo nok få andre til at samle ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails