mandag den 25. december 2017

Nu er jeg nødt til det... / Now I have to do it....

Det har været en dejlig juleaften! Hyggeligt at være sammen med familien.
Jeg fik også gaver, og nu MÅ jeg vist lære at spinde. Jeg har ihvertfald fået fine, farverige fibre OG en bog om hvordan man planlægger sit garn. Der er ingen vej udenom!

It has been a wonderful Christmas Eve! So nice spending it with the family.
I also got presents, and I guess I HAVE to learn how to spin now. I got pretty, colorful fibers AND a book on how to plan your yarn. No way to escape now!     
Hende her OG hendes storesøster kunne godt lide mit garn. De vil gerne have noget af det, siger storesøster. Det fungerede ihvertfald godt som blød bamse til en træt baby, men jeg synes nu det skal være til mig selv.....

This girl AND her big sister liked my yarn. They want something from it, according to the big sister. It did work well as a soft teddy bear for a tired baby, but I do think it should be used for something for me......

9 kommentarer:

  1. Det ser ud til at de allerede er smittet med uldfeberen, som åbenbart er en ret udbredt sygdom efterhånden. Heldigvis gør den ikke ondt :-) Knus og god aften til dig fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, det er smitsomt! Smitter vist næsten lige så meget som mæslinger....
      God aften (og dag) til dig også!

      Slet
  2. Vi glæder os til at følge med i spindeprocessen :)

    SvarSlet
  3. at spinde er ikke svært, det er blot lige tiden.. det tager tid det hele, dog samler jeg forsat pels i håb om at få tiden til at spinde igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - og det er temmelig svært at tage en spinderok med i toget, tænker jeg!

      Slet
    2. man kan faktisk få en rejsemodel - så måske en ide?

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails