fredag den 19. januar 2018

2

Den første, der har fødselsdag i år, er ham her. Snart 1 år gammel, og alligevel kan han stadig passe de tigerbukser jeg strikkede til ham inden han blev født. (De er smarte, de bukser! De vokser med barnet.)

The first birthday this year, belongs to this guy. Almost 1 year old, and yet he still fits the tiger-pants I knit him before he was born. (Really smart, this pants! Growing with the child.)
Faktisk havde jeg fuldstændig glemt, at hans fødselsdag er d. 1. februar, så jeg tog lige en pause i Hong Kong strømperne og strikkede nogle til lille L.
Det blev stribede strømper i wollmeise rester. Man kan nærmest ikke se striberne, men de er der......
Jeg håber de er cirka str 1 år, de er strikket på pind 2,5, og de vejer 40 gram.

Actually, I completely forgot that his birthday is on February 1st, so I had to take a break in the Hond Kong socks and make some for little L.
They ended up as striped socks made with wollmeise leftovers. You can hardly see the stripes, but they are really there......
I do hope they are about size 1 year, I used needles size 2.5 mm, and the socks weigh 40 grams.

4 kommentarer:

  1. Haha elsker tiger bukserne 😂 Har selv sokker i samme garn.
    Har lige fundet et nyt fint sokkemønster og slået op til dem 😊
    https://www.ravelry.com/patterns/library/radio-socks

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv, DET var et fint mønster! Tak for tippet - dem tror jeg da jeg skal forbi og prøve.....
      Tigergarnet er så sjovt!

      Slet
  2. Hvor er det skønt, at strik bliver brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig skønt! Jeg vidste faktisk ikke at han stadig kunne passe dem....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails