søndag den 7. januar 2018

Smilla

I dag skal jeg til barnedåb. Udover det jeg havde købt, ville jeg "lige" strikke en lille kjole også. Som jeg startede på i tirsdags.
I går manglede jeg stadig 9 cm, så der blev set en del tv for at den kunne blive færdig!
Mønsteret er Smilla, garnet er Cash Sock, den er strikket i str. 6-12 mdr og vejer 60 gram. Nu må jeg hellere skynde mig afsted til kirken.....

Today, I'm going to a baptism. Apart from the gift I bought, I thought it "easy" to knit a little dress also. Which I started on Tuesday.
Yesterday, I still had 9 cm to go, so I watched quite a lot of tv to get done!
The pattern is Smilla, the yarn is Cash Sock, I made size 6-12 months and it weighs 60 grams. Now I'd better rush to church......

6 kommentarer:

  1. Sød kjole. Håber den passer (dåbs) barnet.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - den passede perfekt!

      Slet
  2. Sikke dog en yndig kjole 😍
    Håber det var en fin dag med barnedåb!
    Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er en rigtig fin opskrift, faktisk. Det var en dejlig dag!

      Slet
  3. Hvor er den kær. Skøn farve, fint mønster. Den må have vakt lykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jo, den var de glade for!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails