tirsdag den 2. januar 2018

Til mig / For me

Nytårsaften gik som planlagt, og jeg startede på noget til mig selv. Først fandt jeg det grønne og grå garn i skabet og sikrede mig, at jeg havde nok til en sweater. (Jeg fandt et ekstra bundt grønt i kælderen!) Derefter gik jagten på et mønster, og jeg endte med denne her, fundet på Ravelry.
Mønster overalt, men halvdelen med striber så man ikke skal tænke for meget.
Nu er den godt igang! Det er det vildeste kradsuld fra Estland, men det bliver jo blødere i vask, og farverne er så smukke. Jeg VED bare jeg bliver glad for den!

New Years Eve went as planned, and I started something for me. First, I found the green and grey yarn in my closet and made sure I had enough for a sweater. (I found an extra skein of green in the basement!) Then I started hunting down a pattern and ended up with this one, found on Ravelry.
Pattern allover, but half of it just stripes, so I don't have to think too much.
And now it's started! The yarn is ever so itchy Estonian wool, but it will get softer once it's washed, and the colors are so pretty. I just KNOW I'm going to love it!

10 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Hvordan har du lavet kanten forneden, der ser rigtig flot ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er såmænd en ganske almindelig ombukskant jeg har lavet, med 3 cm glatstrik, herefter en vrangpind til ombuk.

      Slet
  2. Wau!! Sikke et flot mønster. Det minder mig om at jeg seriøst skal øve mig på flerfarve strik 😱 Glæder mig til at se trøjen færdig. Skønne farver - elsker grøn - og så flot en trøje kan da kradse lige så meget den vil 😊
    Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, lige den sweater må gerne kradse hvis den vil. Det bliver jo nok bedre med nogle gange vask.

      Slet
  3. Det vildeste projekt, - det skal nok blive virkelig flot. Og fedt, at det er til dig selv for en gangs skyld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, det er rart med noget til mig. Den kommer nok til at tage lidt tid!

      Slet
  4. Avs...for et projekt du har kastet dig ud i. Superflot bluse. Glæder mig til at "følge den" på sin vej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det kommer vist til at tage tid, men hvad. Det bliver dejligt!

      Slet
  5. Hvor er den flot. Glæder mig til at se den på.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails