fredag den 11. oktober 2019

En klog lille fyr / A wise little guy

Jeg var så heldig at komme hen og se det nyeste lille medlem af familien da han bare var 2 dage gammel. Så sød!
Da jeg skulle holde ham, var han ikke alt for tilfreds og protesterede ret kraftigt. Men så skulle jeg jo lige prøve huen, og så blev han ganske stille og virkede præcis så tilfreds som han ser ud til på billedet!
Og jeg tænker jo, at han allerede har regnet den ud. Hvis jeg skal strikke mere til ham, må han jo hellere vise, at han kan lide det! Han er garanteret klog!

I had the luck to go and see the newest little member of the family when he was only 2 days old. So cute!
When I was holding him, he wasn't too happy and really protested a lot. But then I wanted to try on the hat, you know, and right away he got quiet and looked exactly as comfy as he is looking at this picture!
And I am convinced that he already figured this out. If I am to knit more stuff for him, then he'd better show how much he likes it! I bet you this boy is clever!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails