tirsdag den 29. oktober 2019

Strømpekaos / Sock chaos

Jeg tror jeg får strikket rigtig mange strømper i år!
Det ekstra par jeg strikkede i USA, fik både min nevø til at ville vælge garn til ekstra strømper til ham, OG hans storesøster til at blive noget knotten over hun ikke fik det par jeg strikkede derovre. Desuden er der nogle fødselsdage lige om lidt.
Så lige nu har jeg gang i 2 par - 1 til min mindste nevø, 1 til hans fætter som snart har fødselsdag, og så ligger der noget sort glimmergarn og venter.
Gad vide, hvor mange par strømper jeg når op på.......

I think I'll get to knit a lot of socks this year!
The extra pair I made while in the US, not only had my nephew wanting to pick yarn for extra socks for him, but also got his older sister quite upset that she didn't get the pair I made while there.
There are also some birthdays coming up.
So right now, I'm working on 2 pairs - 1 for my youngest nephew, 1 for his cousin who has his birthday very soon, and then there is som black yarn with glitter waiting.
I have no idea how many socks it will be in the end.....

4 kommentarer:

  1. Jeg håber godt nok for familien skyld, at du kan holde styr på parene, så den rigtige person det rette par.
    Regner du med at komme til at slå din egen rekord?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, nu må vi se, hvem der får hvad!
      Det med rekord? Jeg har allerede fortrængt hvor mange jeg strikkede sidste år.....

      Slet
  2. det er fantastisk at du også når at strikke andre ting med alle de strømper du strikker har du hjælp til reng og madl:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - men jeg er ikke så meget hjemme! Strømper er virkelig gode til møder, f.eks. De fylder ikke så meget i tasken, og det er KLART sjovere end at lave fin mad. (Jeg kommer også så sent hjem, at jeg foretrækker hvis jeg kan lave mad på max. 20 min, for jeg er SULTEN!)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails