søndag den 13. oktober 2019

Ferien er i gang! / My vacation has started!

Det er SÅ nemt bare at flyve til New York og så ikke skulle flyve videre! Faktisk kunne jeg endda købe en god flaske gin med til Frikkerne denne gang!
Lidt mærkeligt var det, at de nu bor et helt nyt sted, men det nye hus er virkelig fint og stort og ligger lige ud til fin natur, så det tror jeg nu nok jeg overlever......
Selv Bailey virkede til at kunne kende mig! Han kunne endnu mere kende leverpostejen, selv om den var ganske godt pakket ind.
Nu er jeg så startet på en uge med mine yndlingsmennesker, hvor vi bare skal hygge og snakke og gå ture og spise kage og gå i byen og kigge og i det hele taget bare slappe af. Det bliver så dejligt!

It is SO easy just flying to New York and then not having to change flight! I could actually even buy a bottle of good gin for the Frikke Circus this time!
It does feel a bit strange that they moved to a totally different place, but the new house is really pretty and big and located right beside beautiful nature, so I do think I'll survive.....
Even Bailey seems to recognize me! He got even more excited when he smelled the liver pate, although it was really well wrapped.
So now I started a week with my absolute favorite humans, where we are going to hang out and talk and go for walks and eat cake and check out the town and over all just relax. It will be great!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails