søndag den 6. oktober 2019

Lille fætter M / Little cousin M

Endelig kom han, den lille fætter som har været så ventet. Af både sine forældre og sine kusiner! Han skal jo have den lille trøje hurtigt, hvis han skal nå at bruge den, og da den også er fra T1, ville jeg lige strikke lidt mere til ham.
Så jeg fandt alle mine grønne rester i Wollmeise og lavede en lille djævlehue efter min egen opskrift. Den fik hestetømme-bånd og har ligget på det varme badeværelsegulv i nat for at tørre. Jeg synes, den er blevet ret fin! Kunne godt lige bruge ideen med grønne striber til en lille vest også måske?
Huen er strikket på pind 3 og vejer sølle 25 gram.

Finally he came, the tiny cousin who has been awaited so eagerly. Both by his parents and by his cousins! He needs to get the tiny cardigan quickly, if he is going to use it, and since it's also from T1, I wanted to knit a bit more for him.
So I found all my green left-overs of Wollmeise and made a little hat, using my own pattern.
It had i-cord straps and has been lying on the warm bathroom floor overnight to dry. I think it turned out very pretty! The idea of green stripes might be good for a little vest as well perhaps?
The hat is knit using 3 mm needles and weighs a mere 25 gram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails