torsdag den 11. november 2021

De sidste / The last ones

I weekenden fik jeg de sidste fødselsdagsgaver. Men sikke gaver! Min veninde havde købt det fineste, lækre strømpegarn fra hollandske kleurendraad, direkte importeret fra Fanø. Endda med to små bundter kontrastfarver. Til strømper til mig. (I december plejer jeg at få strikket et par strømper til mig....) Desuden en fin maskemarkør med en svamp og virkelig fint stof med knapper. 
Jeg fik også et nøgle silk garden sock fra min anden veninde. Rigtig fine farver. 
Med disse fine gaver kan jeg så begynde at tænke på, hvad jeg ønsker mig til jul. Det er altid mega-svært. Især fordi jeg altid glemmer hvad jeg ønskede mig sidst og altid starter forfra. Kender I det?

This weekend, I had the last birthday presents. But great presents! My friend bought the most beautiful, yummy sock yarn from Dutch kleurendraad, imported directly from Fanø. It even came with two small skeins of matching colors. For socks for me. (In December, I usually get to knit a pair of socks for me..)
There was also a nice stitch marker with a fungus and really pretty fabric with buttons. 
I also had a skein of silk garden sock from my other friend. Really pretty colors. 
With these nice presents, I can start thinking about my wishes for Christmas. It's also so hard. Especially since I tend to forget what I wished for last time and have to start over. Does this sound familiar?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails