torsdag den 25. november 2021

Gode intentioner / Good intentions

I går arbejdede jeg hjemmefra. Det er jo ikke sådan helt nemt at gøre, når ens arbejde mest er at kigge på børn, men lige nu skal jeg arbejde med en temmelig vigtig ansøgning, og min chef (som kender mig lidt for godt) beordrede mig til at sidde hjemme og slukke min arbejdstelefon. Ellers finder jeg altid et stakkels barn med en eller anden infektion som behøver behandling, nemlig. Eller en der ikke kan trække vejret......
Nå - men den der ansøgning. Jeg fandt fint garn så jeg kunne strikke lidt ind imellem. Det blev så ikke til så meget, men jeg håber der kommer flere chancer og at også dette næste par strømper engang bliver færdige. Mon ikke?

Yesterday, I worked from home. It's not an easy thing to do when I mostly look at kids, but right now, we have a very important application, and my boss (who knows me a bit too well) ordered me to sit at home and turn off my work phone. Otherwise, I'll just find some poor kid with some kind of infection that needs treatment, you know. Or someone who really has trouble breathing.....
Well - the application. I found some beautiful yarn so that I could knit a bit in between. I didn't manage much, but I do hope I'll have more chances and that even this next pair of socks will get done some time. I'm sure they will!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails