tirsdag den 30. november 2021

Overraskelser / Surprises

Jeg nyder HELT vildt at besøge familien og bare slappe af. Jeg er dog også blevet overrasket, selv om jeg var forberedt. For eksempel vidste jeg godt, at min mindste nevø er blevet gammel nok til at træne at køre bil, men det var alligevel anderledes at faktisk sidde i bilen med ham bag rattet. Heldigvis er han ret forsigtig og havde sin far lige ved siden af, så jeg skreg slet ikke så meget som han havde håbet....

I'm SO much enjoying visiting the family and just relaxing. Although I did get some surprises, although I was prepraed for them. For instance, I knew that my youngest nephew was old enough to start learning to drive, but still it felt didfferent actually sitting in a car with him behind the wheel. Fortunately, he is quite careful and his dad was sitting next to him, so I didn't scream as much as he hoped for.....
En anden overraskelse er Diasy. Som er helt, helt anderledes end Bailey, men super sød!
Hun klatrer op og holder udkig gennem vinduet så hun har styr på verden. Hun er glad for sin sweater, hvilket er meget dejligt. Og hun er sød at går tur md. Jeg har endda samlet hundelort op uden at få kvalme....

Another surprise is Daisy, who is totally different from Bailey, but so cute!
She is climbing up to be on the look-out through the window. She likes her sweater, which I really like, and she is nice to take for a walk. I even picked up dod-poop without wanting to puke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails