torsdag den 18. november 2021

Meget voksent / Very adult

Da jeg købte hus, fik jeg at vide, at der ikke var nok isolering på loftet. Det røg lidt i glemmebogen, indtil her i begyndelsen af efteråret, hvor prisen på varme pludselig begyndte at ryge opad. 
SÅ fik jeg taget mig sammen! Og nu er der isolering så man bliver helt varm om hjertet (bogstaveligt talt). Jeg er virkelig glad for at have brugt penge på det! Det er meget mærkeligt, hvad man kan blive glad for......

When I bought my house, I was told that there wasn't enough insulation on the roof. I sort of forgot, until early this fall, when the prices on gas suddenly started floating up.
THEN I could get a grip! So now the roof is insulated and I have this warm feeling (really!). I'm really happy I spend money on this! It is so strange what can make you happy.......
Der er også kommet en super fancy stige på! Sådan en som pænt folder sig ud når man hiver i den. Og pænt folder sig sammen igen. 
Jeg tror min nye hobby i weekenden bliver at kravle op og ned på loftet. Bare fordi jeg kan!

I also had a super fancy ladder on the door to the roof! The kind that nicely opens when you pull it. And then nicely folds back again. 
I do think my new hobby this weekend will be climbing up and down. Just because I can!

6 kommentarer:

  1. Er loft-lemmen isoleret eller har du isolering ovenpå?

    Det er en af glæderne ved at eje fast ejendom. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis loftslemmen er ikke isoleret, men resten er gået fra 10 til 40 cm.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails