fredag den 19. november 2021

Ikke så stakkels / Not that poor a thing

Lille Daisy er begyndt at fryse. Det går ikke! Min søster spurgte meeeeeget pænt, og så gik jeg i gang. 
Da Bailey ønskede sig en sweater, var jeg ret skeptisk. Men da jeg så hvordan hunden hentede sin sweater og lagde den for nogens fødder så han kunne få den på, holdt jeg op med at være skeptisk. Og hunden elskede sin sweater! 
Så denne gang var jeg ikke skeptisk, men gik ret hurtigt op for at finde garn. 

Little Daisy started getting cold. It's no good! My sister said pretty please, and then I just started. 
When Bailey asked for a sweater, I was very skeptical. But once I watched the dog pick up the sweater, placing it at someone's feet to have it put on, I stopped being skeptical. And the dog just loved his sweater!
So this time, I didn't doubt anything, but went up to find yarn. 
Jeg brugte samme mønster som sidst og jeg brugte det tykke Wollmeise igen, bare i andre farver. Det gik temmelig hurtigt på pind 3,75, så jeg nåede ikke rigtig at blive træt af mønsteret inden den var færdig. Den vejer 130 gram og den er rigtig dejlig. Nu glæder jeg mig bare til at møde hunden og se hende i den nye sweater!

I used the samme pattern as last time, and I used the DK Wollmeise again, just using other colors. It was really quick using 3.75 mm needles, so I never got tired of the pattern before it was suddenly done. It weighs 130 grams and is really nice. So now I just can't wait to see the dog and see her in her new sweater!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails