søndag den 14. november 2021

Horsens

Egentligt skulle jeg have været til Stockholm denne weekend - op og bo på hotel og shoppe og slappe sådan helt af. Men sådan blev det ikke. Der var andre ting som behøvede tid! Med udsigt til snart at skulle til USA (jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ikke bliver aflyst!) kunne jeg godt klare mig lidt længere uden sådan en weekend, og i stedet tog jeg til Horsens. 
Det er ikke et sted jeg kommer så tit, men der er ret fint! F.eks. denne lille, gamle gade. 

Actually, I was planning on going to Stockholm this weekend - staying at a hotel, shopping and relaxing. But it didn't turn out that way. Other stuff needed time! Now that I'll be going to the US very soon (I do cross fingers and toes and everything for it not to be cancelled!) I could do for a bit longer without such a weekend, and instead I went to Horsens. 
I don't go there very often, but it's actually pretty! For instance this tiny, old street. 
Der er vand og en havn, og jeg kom ret nemt op på en masse skridt da jeg gik rundt. 

They have the water and a harbor, and I easily counted a lot of steps, walking around. 
Men nu kom jeg jo ikke til Horsens for at gå..... Næh - jeg skulle se de her to. Den helt nye storebror og hans helt nye lillebror. Det var så hyggeligt at se dem. Lige om lidt flytter de til Sønderjylland, og så bliver det slet ikke let at besøge dem, så jeg skyndte mig lige at ændre planer. 
Jeg ser jo mange babyer på arbejdet, men det er altså anderledes hyggeligt at få dem rigtigt op på armen. Og storebror er så lige blevet mindet om hvem jeg er. Så må vi se, hvornår vi lige ses igen.

But I didn't travel to Horsens just to walk.... No - I was going to see these two. The brand new big brother and his brand new little brother. It was so nice to see them! In a short while they will be moving to Southern Jutland, and then it will not be easy to visit them, so I changed my Stockholm plans. 
I do see a lot of babies at work, but it is so much more fun to get to really hold them. And the big brother was reminded who I am. And then we'll see when we'll see each other again. 
Bagefter blev jeg hentet i en Tesla! Jeg har nok syntes der var meget stå-hej med den bil, men det var fedt! Jeg besøgte dem jeg var til bryllup hos i sommers - jeg havde stået fadder til gommen, og det var jo ham der lige skulle vise bil frem (som han havde lånt af sine bedsteforældre, altså....)
Det var så hyggeligt at besøge dem og få snakket lidt med det unge par. Hvem ved - måske kommer jeg til Horsens igen engang? (Det er ihvertfald ret nemt med toget)

Afterwards, I was picked up in a Tesla! I have been thinking about how a car could cause all this hype, but it was cool! I visited the couple that got married this summer - I was the god-mother of the groom - and it was he who was showing off the car (that he borrowed from his Grand-parents, you know...)
It was so nice visiting them and get to talk a bit with the young couple. Who knows - maybe I'll be going to Horsens again some time? (It's really easy by train)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails