torsdag den 4. november 2021

Et rigtigt møde! / A real meeting!

Efter næsten to år med digitale møder var der endelig sådan et helt rigtigt, gammeldags møde i går! Digitale møder er jo ok, men det er bare ikke det samme.... 
Turen gik til Odense, og det var helt vildt hyggeligt at være på sygehuset igen, faktisk, selv om det er så længe siden jeg læste der. Jeg tog af sted med mine to kolleger fra teamet, og for en gangs skyld havde de været tidligere oppe end mig. 

After almost two years of digital meetings, yesterday it was finally time for a genuine, old fashioned meeting! Digital meetings are okay, but it's just not the same.....
We travelled to Odense, and it was so nice being at the hospital again, actually, although it was so long time ago I was studying there. I left with my two colleagues from my team, and for once, they had to get up earlier than me.
Efter mødet (som var rigtig godt!) var der tid til at gå en lille tur, og jeg nåede forbi H.C. Andersens hus. Der er ved at være rigtig hyggeligt i centrum af Odense, nu hvor den store vej er væk og byen ligesom er bundet lidt mere sammen igen. 

After the meeting (which was really good!) there was time for a little walk, and I had time to go by Hans Christian Andersens house. The Odense city center is starting to get really cozy, now that the big road is gone and the city is kind of a bit more glued together again. 
Jeg fik også en gave! Sygeplejersken havde strikket strømper til MIG!!!!!!! De passer perfekt og er superfine, og jeg er helt vildt glad og overrasket!

I also had a gift! Our nurse had knit socks for ME!!!!!!! They fit perfectly and are really beautiful, and I'm so happy and surprised!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails