torsdag den 24. august 2023

17

Der er MANGE strømper der skal strikkes lige nu! De her blev færdige tirsdag aften, da jeg sad til fødselsdag hos en veninde som fyldte rundt. Mine planer for at få dem færdige holdt overhovedet ikke, så tirsdag morgen var jeg kun lige kommet forbi hælen og måtte strikke som en gal i toget (som heldigvis var lidt forsinket så jeg fik lidt mere tid). 
Strikket i dejlig blød Arwetta i et mønster fra Sokkebogen. Ialt 75 gram. Tror jeg. Nu er det næste par startet. 

There are SO many socks to knit right now! They were done on Tuesday evening while at the dinner at a friend who turned 60. My plans for finishing them did not work out, so on Tuesday morning I was only past the heel and had to knit like crazy on the train (which was late, and for once I was glad).
Made with lovely, soft Arwetta in a pattern from the Soxx book. 75 grams. I think. So now I started the next pair. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails