fredag den 4. august 2023

Travl dag / Busy day

I går skete der sandelig meget! Min niece flyttede med de første ting. Det var både lidt trist og dejligt - altså, hun skal jo ud og stå på egne ben! 
Og jeg glæder mig til at have gæsteværelset frit igen. Det er bare så skønt med den store, tomme seng!

Yesterday, a lot of stuff happened! My niece moved out with the first boxes. It was both sad and really nice - you know, she needs to get out and be independent!
And I can't wait to get the guest room back. I just love having the big, empty bed!
Derefter kom tøserne fra Haslev på besøg. Det er alt for længe siden sidst, og jeg havde godt nok glædet mig! Storesøsteren kan læse nu og hun gik i gang med mine hækle- og strikkebøger med alt det mest nuttede. Jeg skal vist passe lidt på at de ikke kigger FOR dybt i mine bøger, for så får jeg travlt!

Afterwards, the girls from Haslev came visiting. It's been far too long, and I have been looking so much forward to this! The big sister can read now, and she started looking at my crochet- and knitting books with all the cute stuff. I'd better be careful - if they look TOO deep in the books, I'll get busy!
Jeg fik også hæklet lidt. Jeg laver grydelapper til min niece og er kommet til kanten. Det tager lidt tid, men det bliver SÅ pænt! 
Gad vide hvorfor jeg aldrig har lavet de her grydelapper til mig selv?

I also did a bit of crochet. I'm making pot holders for my niece, and I'm working on the edge. It does take some time, but it's looking very pretty!
I really wonder why I never made these pot holders for me?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails