tirsdag den 29. august 2023

Lidt kaos / A little chaos

Jeg overvejer at starte på det tredje par strømper. Men når to igangværende par ser ud som en bunke skal jeg måske vente lidt? 
Jeg ville ønske min kalender var lidt mere organiseret så jeg havde møder INDEN jeg skulle være færdig med alle strømperne. Ikke efter! (Men der kommer selvfølgelig flere strømper. Der er nok at strikke!)

I'm thinking about starting a third pair of socks. But since the 2 pairs I'm working on looks like a pile right now, maybe I should wait a bit? 
I do wish my calendar was organized in a way that my meetings were BEFORE I'll have to be done with all the socks. Not after! (But of course there will be more socks afterwards. There is plenty of stuff to make!)

2 kommentarer:

  1. Haha ja, det lyder som om ALLE de andre er virkelig dårlige til at planlægge.😂😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - præcis! Verden burde tage mere hensyn til mine strikkeplaner!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails