torsdag den 3. august 2023

Mine gæster er kommet godt hjem igen - vi kørte med toget i mange timer, hvilket de vist syntes var en smule kedeligt. De spurgte ihvertfald på hver eneste station om de skulle af dér? 
Tiden gik med film på min mobil - det her billede nåede jeg at tage INDEN filmen startede, men ellers måtte jeg bare undvære mobilen. Til gengæld fik jeg strikket!

My guests have come back home safely - we rode the train for many hours, which I guess they thought was a bit boring. They asked at every single station if we were getting off?
They spent the time watching movies on my mobile - this photo was taken BEFORE the movie started, but otherwise I just had to live without my phone. But then I knit a lot!
Deres lillebror var så GLAD for at få sine søstre hjem, og selv om vi bare havde været lidt i København da de var her, så syntes de vist de havde oplevet rigtig meget. 
Det gik ihvertfald godt, og de har sagt at de allerede glæder sig til næste gang! 

Their little brother was HAPPY to have his sisters back, and although we just spent some hours in Copenhagen center when they were here, I'm sure they thought they did a lot. 
Anyway - it went well, and they told me that they are looking forward to next time! 
Vi kom også lige ind til Aarhus og fik kaffe med børnenes forældre. Og jeg nåede endelig at kigge i et par garnbutikker der havde åbent denne gang! Der er så hyggeligt i Aarhus. En eller anden gang tror jeg bare jeg skal tage en miniferie derop og kigge på alt det der er. Inklusiv garnbutikkerne. Jeg er sikker på at min ældste niece plus et par børn gerne hjælper mig.....

We also went to Aarhus and had coffee with the girl's parents. And I got to check out a few yarn shops which were actually open this time! Aarhus is so nice and cozy. At some point I think I'll just take a small trip there, looking at everything. Including the yarn shops. I feel certain that my oldest niece plust a kid or two are willing to help......
Jeg fik en rigtig fin gave deroppe. Alting til en French Market bag! Det fineste stof til for og gode læderhanke. Den skal jeg i gang med så snart jeg har monteret de to ting som er næsten færdige. 

I got a really beautiful present when there. Everything for a French Market bag! Very pretty fabric for the lining and nice leather handles. I'll be starting this as soon as I'm done with all the finishing on the 2 projects that are almost done. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails