søndag den 20. august 2023

Langsomt / Slowly

Jeg begyndte på min French Market Bag i ferien og fik faktisk strikket et rimelig stykke. Så gik jeg i stå. Der kom strømper og ønsker fra børn i vejen. 
Men altså - når jeg lige er nogenlunde igennem de strømper som haster mest, så glæder jeg mig til at strikke den færdig! Det er en af de ting som man tænker ikke kan tage så lang tid, ikke? 

I started my French Market Bag while on vacation, and did knit quite a bit. Then I stopped. Distracted by socks and wishes from children. 
But you know - once I'm done with the socks that need to be done now, I'm looking forward to finishing it! It's one of those projects that you think would be quick, right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails