fredag den 11. august 2023

Garnudsalg.dk

Der er sket mange ting denne sommer, og en af de ting som jeg virkelig har nået, har været garnbutikker! Hos min bror og svigerinde havde de planlagt en kanotur, men det skulle regne hele dagen, så i stedet foreslog de en tur til byen. Og de nævnte Garnudsalg i Gug. 
Først sagde jeg nej. Altså - BEHØVER jeg mere garn? Men så tænkte jeg på hvor sjældent jeg er i nærheden og hvor vildt det altid er, og så tog vi derhen alligevel......
Det var vildt! Og kæmpestort! Altså - jeg kan ikke huske at der var så mange rum med garn før! 
Min bror mente vi var derinde så længe at han nåede at læse en artikel i et bil blad som sjovt nok lå derinde. JEG mente at jeg var virkelig hurtigt inde og ude! 

A lot of things happened this summer, and one thing that I've really been doing enough, is visiting yarn shops! At my brother and sister-in-law they planned a canoe trip, but since it was supposed to rain all day, instead they suggested going to town. And they mentioned Garnudsalg in Gug. 
At first, I said no. You know - do I NEED more yarn? But then I started thinking about how rarely I get near that shop and how crazy it always is, and then we went there anyway......
It was crazy! And gigantic! Well - I can't remember that they used to have so many rooms with yarn!
My brother said we were in there so long that he managed to read an article in a car magazine that conveniently was laying they. In MY opinion, I was very quick!
Det var virkelig svært at vælge. Men jeg blev enig med mig selv om, at Højlandsuld jo bare er det man skal købe derinde, og så købte jeg to farver. Så altså - kun en lille smule garn! 
Det var godt vi tog derind.

Choosing was really hard. But I finally decided that Højlandsuld is the thing to buy in there, and so I bought 2 colors. So really - just a little bit of yarn!
I'm glad we went.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails