fredag den 25. august 2023

Jeg burde strikke strømper / I should be knitting socks

Efter at have arbejdet sidste weekend har denne her uge føltes ret lang. Og fyldt! Så midt i de 4 par strømper jeg skal have strikket på 4 uger trængte jeg bare til at strikke noget enkelt i går aftes. Kender I det? 
Jeg ved ikke hvornår dødningehovedsweateren bliver færdig - der er lang vej - men nu er den da lidt i gang. Jeg glæder mig SÅ meget til weekend!

After working last weekend, this week has been feeling really long. And filled with stuff! So in the middle of all the 4 pairs of socks I need to knit in 4 weeks, I needed to knit something simple last night. Do you know the feeling?
I don't know when the pirate sweater will get done - there is a long way to go - but now it's started a bit. I'm just longing for this weekend to come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails