tirsdag den 7. november 2023

Fredag aften / Friday night

I fredags var jeg træt da jeg kom hjem fra arbejde og tænkte egentlig bare jeg skulle sidde i sofaen. Men så strikkede jeg det allersidste af min taske og kom til at kigge på stoffet til foret som er SÅ pænt! Og så stod jeg pludselig og klippede for, hvilket førte til at jeg var NØDT til at tage symaskinen op (hvilket jeg bare aldrig gør en fredag aften!) og sy for. 

This Friday, I was exhausted when I came home from work and my plan was to sit on the couch. But then I knit the last little bit of my bag and happened to look at the fabric for lining, which is SO pretty! And suddenly I was cutting the lining, which led to me being forced to take out my sewing machine (which I just never do on a Friday night!) and sew the lining. 
Det tog utroligt kort tid at sy foret, og det var ikke så besværligt at sy det i tasken. Heller ikke engang selv om jeg var træt. 

Sewing the lining was really fast, and it wasn't difficult sewing it together with the bag. Not even considering I was tired. 
Den kan faktisk bruges som hue hvis man har et akut behov!

It can actually be used as a hat if you acutely need one!
Næste punkt var så at få den vasket og tørret. Det blev med en ballon indeni for at få facon. 
Og nu venter den så bare på at få taget et billede med stropper. I dagslys. Den er så fin!

The next step was washing and drying it. It was dried with a balloon inside to get the shape right. 
And now it's just waiting to get a picture taken with the handles. In daylight. It's so pretty!

2 kommentarer:

  1. Det er da win,win med dobbelt funktion - taskehat- måske en ny trend☺️
    Flot foer- spændende at se når tasken er helt færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er smart, ikke? Der skal nok komme billeder.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails