tirsdag den 21. november 2023

En kæmpe overraskelse / A giant surprise

Søndag fik jeg en besked på telefonsvareren med en mærkelig besked som jeg lige måtte høre et par gange før jeg forstod det. 
Min kuffert var kommet til Danmark igen! 
Jeg var faktisk helt rundt på gulvet og gik hele dagen og glædede mig til at tage imod den om aftenen, og jeg stod såmænd ude ved vejen og tog imod den. 

On Sunday, I got a message on my answering machine. A strange message that I had to hear a few times before I understood. 
My suitcase had arrived safely in Denmark again!
I was totally confused and all day I was just looking forward to receiving it in the evening. Actually, I was waiting for it by the road when it arrived. 
Jeg havde været så ærgerlig over at miste min næsten nye strikkede sweater med hulmønster, min undulatbluse og min jakke med Afrika-stof, så det var virkelig dejligt at se det hele igen. Selv om det bare er ting er det ikke lige noget jeg kan lave igen på samme måde, så jeg blev virkelig glad!

I've really been sad that I lost my almost new knitted sweater with all the lace pattern, my parrot-shirt and my coat in African fabric, so it was so wonderful seeing everything again. Although it's just stuff, it's not something I can make again in the same ways, so I was so happy!
Jeg havde også tænkt meget på min strikkepose. Min lille æske med nåle havde jeg savnet. 
Men jeg havde da heldigvis glemt at mit cigar-etui med strømpepinde også lå i den pose! MAND, jeg havde været stresset og sur hvis det var gået op for mig at den også var væk! Jeg har nemlig købt en del sæt af de der firkantede 2,5 mm pinde så jeg ikke lige kommer til at mangle.
Jeg kan ikke lige huske jeg har været så glad for at få noget andet tilbage......

I had also been wondering about my knitting bag. I missed my little box with needles. 
But fortunately I totally forgot that my cigar case with sock needles was also in that bag! I would have been so stressed and angry if I had actually realized that even this case was gone! I've bought quite a few sets of the square 2.5 mm needles, because I don't want to run out of them. 
I can't remember when I've been so happy to have some stuff back.....

6 kommentarer:

  1. Dejligt at din kuffert og dine ting er hjemme igen. Og hvor jeg forstår især det med dine 2,5 pinde. Dem har jeg også hamstret og knækket en del af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg er glad for at høre at det ikke kun er mig som gør sådan noget med at hamstre strikkepinde! Selv om de kan knække er de bare så gode!

      Slet
  2. Åh, hvor godt. Tillykke med det! Kun ting, ja men som du siger, ting med historie, unika.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg var i gang med at planlægge at sy nye ting, men det tager jo tid den slags, så jeg var ikke kommet så langt.

      Slet
  3. Ej,hvor dejligt. Kan godt forstå du blev glad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det var bare det bedste!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails