fredag den 17. november 2023

Om igen / Starting over

Da min kuffert forsvandt i Canada, mistede jeg også en næsten færdig børnesweater. Og opskriften.... 
Bogen nåede jeg at finde igen i USA, og nu har jeg så købt nyt garn. Jeg havde nemlig ikke noget grønt garn i skabet i den tykkelse! Altså - så bliver man jo tvunget til det!!!!!!
Det blev Drops tilbudsgarn. Dejligt blødt Lima. 
Barnet har set mønsteret og kunne godt tænke sig sådan en sweater, så jeg må jo hellere komme i gang!

When my suitcase disappeared in Canada, I also lost an almost finished child sweater. And the pattern...
I found a new book in the US, and so now I bought new yarn. Because I could not find any green yarn in my closet in that weight! Well - what else could I do???????
Ended up with Drops yarn. Lovely, soft Lima. 
The child saw the pattern and would like a sweater like that, so I'd better get started!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var godt nok ærgerligt mht din forsvundne bagage og striktrøjen. -Men nu kender du da mønsteret.........☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var så ærgerligt! Heldigvis er det et ret nemt og sjovt mønster at strikke.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails