torsdag den 2. november 2023

Jeg kan næsten ikke tro det / I can hardly believe it

Det er cirka 3 måneder siden jeg fik den fine pakke med en French Market Bag. Jeg synes det er gået utroligt langsomt at strikke den. Mest fordi det var lidt svært at tage den med når jeg brugte 3 nøgler garn samtidig. 
Men nu er jeg i gang med I-cord kanten! Den bliver sikkert først helt færdig i weekenden, men alligevel. Jeg er glad for at jeg er kommet så langt!

I had this nice present with a French Market Bag about 3 months ago. I do think it has been ever so slow to knit. Mostly because it's made with 3 skeins of yarn knit together, and it's a bit difficult bringing all that in a tiny bag. 
But now I've started the I-cord edge! I'm sure it will not get done before the weekend, but still. I'm happy that I got this far!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails