torsdag den 23. november 2023

Tiny Tulips

Min niece er meget gravid og venter en lille pige. Jeg tror faktisk hun har glædet sig meget til en lille pige efter to drenge! Jeg tror også at hun virkelig gerne vil have en af dem her til babyen. 
Jeg har ikke lovet hende noget men altså alligevel. Nu er jeg i gang i Wollmeise. Det bliver virkelig fint, ikke? Farven er bare helt vildt flot!

My niece is very pregnant and is expecting a little girl. I actually do think she has been looking very much forward to a tiny girl after two boys! I also think she would really love one of these for the baby. 
I never promised her anything, but still. Now I've started in Wollmeise. It's looking really good, right? The color is just so beautiful!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails