mandag den 6. november 2023

Lampe / Lamp

I går var jeg i IKEA. Jeg købte nogle poser og et skelet til en lampe som jeg tænker jeg kan hækle et betræk til. Så nu hvor jeg har lamper i hovedet bliver dagens opskrift også til en hæklet lampe. Denne her med oldemorfirkanter. Masser af huller som lyset kan skinne igennem! Mønsteret finder du her
 

Yesterday, I went to IKEA. I bought some bags and a skeleton for a lamp which I think I can crochet a cover for. So now that I'm thinking about lamps, today's pattern is also a crochet lamp. This one with granny squares. Plenty of holes for the light to shine through! The pattern is this one

2 kommentarer:

  1. Spændende hvilken lampe du får lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg må lige vise hvad jeg købte på et tidspunkt

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails