søndag den 12. november 2023

Skøn lørdag / Wonderful Saturday

Jeg har virkelig glædet mig til bare at være hjemme denne weekend! Det var vidunderligt at kunne blive liggende i sengen lørdag morgen så længe jeg havde lyst (selv om jeg kun sov "længe" til kl. 06. Suk.). Det var en virkelig fin morgen, selv om der kom mange flere skyer i løbet af dagen. 

I have really been looking forward to just being at home this weekend! It was wonderful to be able to stay in bed on Saturday morning as long as I felt like (although my beauty sleep only lasted until 6 a.m. Sigh.). The morning was so pretty, although more clouds gathered during the day. 
Kirsebærtræet er akut efterårsramt. Bladene var faktisk grønne sidste weekend! Nu er de virkelig døde. Knopperne til næste forår er allerede klar. Jeg glæder mig til blomsterne, selv om det er svært at forestille sig lige nu!

The cherry tree is acutely struck by fall. The leaves were green last weekend! Now they're so dead. 
The buds for next spring are ready already. I'm looking forward to the flowers, although it's so hard to imagine right now!
Det var sådan en dag hvor jeg nåede at kigge på garn! Her er ihvertfald til 2 nye projekter. Det grøn/brune ved jeg stadig ikke helt hvordan jeg skal sætte sammen, men det burde altså kunne blive til noget flot. 
Senere kom niecen og hyggede, og så måtte garnet jo flytte sig. Familie er trods alt over garn. 
Har I haft en god weekend?

It was the kind of day when I had time to look at yarn! Here is enough for at least 2 new projects. I'm still not sure what the green/brown yarn will be used for, but I'm sure it can be used for something good! 
Later, my niece came and hung out, and then the yarn had to move. Family over yarn, after all. 
Did you have a nice weekend?

2 kommentarer:

  1. Flot solopgang.
    Det lyder til din weekend har været dejligt afslappende.
    Jeg har også haft en dejlig weekend med få planer,tid til syslerier og hygge med familien. Jeg sætter virkelig pris på de weekender, hvor det er muligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de weekender er bare guld værd! De er så fantastiske!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails