torsdag den 29. februar 2024

En smule hemmeligt / A bit secret

Måske skal min søsters strømper alligevel være lidt hemmelige... Det er sjovere med overraskelser, ikke? 
Den anden strømpe er i gang, ihvertfald. Det er på høje tid - jeg skal have sendt den på lørdag hvis der skal være bare en lille smule chance for at den kommer frem til tiden! Jeg håber virkelig jeg når det. Det er heldigt vi har møde hele dagen på arbejde i morgen så jeg kan strikke!

Maybe the socks for my sister should be a bit secretive after all.... Surprises are just so much more fun, right?
I've moved on to the second sock. It's about time - I need to get it in the mail by Saturday to let it have just a slight chance of arriving in time! I do hope I'll make it. 
It's really lucky that we have a meeting all day tomorrow where I can knit!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails