torsdag den 1. februar 2024

2

Årets andet par strømper er færdige! Strikket til en som bliver 7 år i dag! De er lidt kedelige, men alligevel ret sjove. Strikket i Arwetta og nogle rester. Den første strømpe strikkede jeg med striber som var 2 pinde af hver farve. Da jeg kom til den anden strømpe var der ikke så supermeget restegarn tilbage, og så blev det med lidt bredere blå striber. Det ser da sjovt ud, ikke? De vejer 45 gram, som sædvanligt strikket på pind 2,5, denne gang glatstrikkede. 
Og fødselsdagsbarnet? Om knap 2 uger skal han med mig til Disneyland. Han glæder sig men er også lidt nervøs for om han tør prøve ting dernede. Jeg glæder mig bare!

The second pair of socks this year is done! Made for someone who turns 7 today! They are a bit boring, but at the same time quite fun. Made with Arwetta and some leftovers. The first sock was made with stripes that were 2 rounds of each color. When I started the second sock, I didn't have a lot of the leftover skein left, so it got a bit wider blue stripes. It does look fun, don't you think? They weigh 45 grams, and as usual they are knit on 2.5 mm needles, but this time in stockinette stitch. 
And the birthday boy? In a bit less than 2 weeks he will come with me to Disneyland. He is very excited but also a bit nervous if he dares try stuff there. I'm just excited!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails