lørdag den 3. februar 2024

2 bøger på en uge / 2 books in a week

På en eller anden måde er det lykkedes mig at købe hele 2 strikkebøger den sidste uge! Klompelompe kan jeg godt lide. Jeg har ret mange af deres bøger - opskrifterne er fine. Nogle er enkle, nogle lidt sværere. Jeg har strikket nogle babyting fra deres opskrifter. 
Den svenske mønsterbog faldt jeg over i en boghandel i Malmö. Bogstaveligt talt 3 minutter senere fandt jeg den billigere i en anden butik, hvilket var ret surt, men eftersom jeg havde takket nej til kvittering var der ikke meget at gøre ved det. Bogen er prisen værd!

Somehow I happened to buy two knitting books this last week! I do like Klompelompe. I have quite a few of their books - the patterns are nice. Some are simple, some a bit more challenging. I've made a few baby things from their patterns. 
The Swedish pattern book just suddenly appeared in a bookstore in Malmö. Litterally 3 minutes later I found it cheaper in another store, which sucked! But since I had refused to get a receipt there wasn't much to do about it. It's worth the price!
I Klompelompe bogen er der denne fine sweater med blomstermønster. Både til børn og voksne. 
Den svenske mønsterbog er fuld af - ja, mønstre! Man kan bruge dem til perler, til broderi, strik eller hækling. Jeg kan sagtens forestille mig et eller andet sjovt med den bog! For eksempel skal jeg snart strikke en babyvest, og jeg kunne egentlig godt forestille mig noget med de her mønstre. Vi får se. 

In the Klompelompe book there is this pretty sweater with flower pattern. For kids and adults. 
The Swedish pattern book is filled with - well, patterns! You can use them as you like, knitting or crocheting. I think this book will be fun! For instance, I'll be knitting a baby vest soon, and I could easily imagine something using these patterns. We'll see.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails